Китайська компанія соціальних медіа намагається додати гарантії до контенту, створеного штучним інтелектом.
TikTok почне маркувати контент, створений за допомогою штучного інтелекту (AI), коли контент завантажується з-за меж його платформи.
TikTok каже, що його зусилля є спробою боротися з поширенням дезінформації на його платформі соціальних мереж.
«Штучний інтелект надає неймовірні творчі можливості, але може заплутати або ввести глядачів в оману, якщо вони не знають, що контент був створений штучним інтелектом», — йдеться в заяві компанії в четвер.
«Позначення допомагає зробити цей контекст зрозумілим – саме тому ми позначаємо AIGC, створений за допомогою ефектів штучного інтелекту TikTok, і вимагаємо від творців позначати реалістичні AIGC більше року».
Цей крок є частиною загальних зусиль представників технологічної індустрії забезпечити більше гарантій для використання ШІ.

У лютому Meta оголосила, що працює з галузевими партнерами над технічними стандартами, які спростять ідентифікацію зображень і, зрештою, відео та аудіо, створених інструментами штучного інтелекту. Зусилля передбачають, що користувачі Facebook і Instagram бачать мітки на створених штучним інтелектом зображеннях, які з’являються в їхніх стрічках соціальних мереж.
Минулого року Google заявив, що мітки AI з’являться на YouTube та інших платформах.
Поштовх до цифрових водяних знаків і маркування контенту, створеного ШІ, також був частиною указу, який президент США Джо Байден підписав у жовтні.
TikTok заявив, що об’єднується з Coalition for Content Provenance and Authenticity і використовуватиме свою технологію Content Credentials.
Компанія заявила, що технологія може додавати метадані до контенту, які вона може використовувати для миттєвого розпізнавання та маркування створеного ШІ контенту. TikTok повідомила, що в четвер почала використовувати цю функцію для зображень і відео, а незабаром з’явиться лише аудіоконтент.
Протягом наступних місяців до вмісту, створеного на TikTok, буде додано облікові дані вмісту, які залишатимуться у вмісті після завантаження. Це допоможе ідентифікувати створений штучним інтелектом контент, створений на TikTok, і допоможе людям дізнатися, коли, де та як контент був створений або відредагований. Інші платформи, які використовують облікові дані вмісту, зможуть автоматично позначити його.
TikTok заявив, що це перша платформа для обміну відео, яка застосовує облікові дані на практиці, і приєднається до ініціативи Adobe Content Authenticity Initiative, щоб сприяти запровадженню облікових даних у галузі.
«TikTok є першою платформою соціальних медіа, яка підтримує облікові дані вмісту, і з понад 140 мільйонами користувачів лише в Сполучених Штатах, їхня платформа та їх величезна спільнота творців і користувачів є важливою частиною ланцюжка довіри, необхідного для підвищення прозорості в Інтернеті, Дана Рао, виконавчий віце-президент Adobe, головний юрисконсульт і головний довірчий директор, сказала в блозі.
Політика TikTok у минулому полягала в тому, щоб заохочувати користувачів позначати контент, який був створений або значно відредагований ШІ. Він також вимагає від користувачів позначати весь створений штучним інтелектом контент, де він містить реалістичні зображення, аудіо та відео.
«Наші користувачі та творці в захваті від штучного інтелекту та того, що він може зробити для їхньої творчості та здатності спілкуватися з аудиторією». Про це ABC News заявив Адам Пресер, керівник відділу операцій, довіри та безпеки TikTok.
«І в той же час ми хочемо переконатися, що люди мають таку здатність розуміти, що є фактом, а що вигадкою».
Оголошення спочатку прозвучало в програмі ABC «Доброго ранку, Америка» в четвер.
Штучні дії TikTok відбулися лише через два дні після того, як TikTok заявив, що він і його китайська материнська компанія ByteDance подали позов, оскаржуючи новий американський закон, який забороняє програму для обміну відео в США, якщо вона не буде продана затвердженому покупцеві. несправедливо виділяє платформу та є безпрецедентним нападом на свободу слова.
Цей позов є останнім поворотом у тривалій судовій боротьбі за майбутнє TikTok у Сполучених Штатах, яка може закінчитися перед Верховним судом. Якщо TikTok програє, він каже, що буде змушений закритися наступного року.