Рейтинг найдорожчих світових брендів очолили американські компанії

Американські компанії Google, Apple, Microsoft, Amazon і Facebook увійшли до п’ятірки найдорожчих брендів у світі, повідомляє Росбалт з посиланням на оприлюднену щорічну спільну доповідь британських компаній WPP та Kantar Millward Brown з назвою The BrandZ Global Top 100.

У 2016 році в першій десятці брендів також домінували бренди IT-корпорацій, але Amazon займав 7-й рядок, тоді як на 4-й позиції розташовувався оператор зв’язку AT&T.

Величезне зростання продемонстрував бренд Amazon, подорожчавши на 40,3 млрд доларів (41%) — до 139,3 млрд доларів. При цьому Facebook втримався на тому ж — п’ятому — місці. Так, сукупна вартість брендів компаній першої п’ятірки списку становить 25% від всіх, що увійшли до топ-100. За рік вони зросли на 12%, в той час як вартість брендів з інших країн, за винятком Китаю, у середньому впала на 1%.

Наголошується, що експерти складали рейтинг на основі опитування понад 3 млн покупців по всьому світу про їх ставлення до 120 тис брендів.

Рейтинг найдорожчих світових брендів очолили американські компанії

Рейтинг найдорожчих світових брендів очолили американські компанії

Інші новини