Девід Бекхем використав трек українського гурту «ДахаБраха» для анонсу свого бренду

Девід Бекхем використав трек українського гурту «ДахаБраха» для анонсу свого бренду

Девід Бекхем використав трек українського гурту «ДахаБраха» для анонсу свого бренду

Про це йдеться на сторінці колективу у Facebook.

«Той випадок, коли ДБ i DB зустрiчаються разом!»

Девід Бекхем використав трек українського гурту «ДахаБраха» для анонсу свого бренду

Найстильніший представник світу футболу Девід Бекхем сьогодні запустив рекламну кампанію свого нового бренду — House 99, повідомляє MR Magazine.

«Композицiя „Шо з-пiд дуба“ у рекламi House 99 By David Beckham!»- заявлено в повідомленні.
У базову лінію чоловічої косметики увійшло 21 засіб, серед яких скраб для бороди. У Лондоні House 99 надійде в продаж у лютому 2018 року. Цифру «99» в назві футболіст використовував у зв’язку з тим, що в 1999 році він виграв Кубок Великобританії і Лігу чемпіонів і одружився на співачці Вікторії Ада.

«ДахаБраха» — український етно-хаос гурт, що був сформований Владом Троїцьким у театрі «Дах». Пісні, виконувані в автентичній манері, поєднуються зі звучанням широкого ряду інструментів із різних куточків світу, це гра в різні музичні жанри: мінімалізм, хіп-хоп, соул, блюз.

Девід Бекхем використав трек українського гурту «ДахаБраха» для анонсу свого бренду

Девід Бекхем використав трек українського гурту «ДахаБраха» для анонсу свого бренду

Девід Бекхем використав трек українського гурту «ДахаБраха» для анонсу свого бренду

Інші новини